torsdag, mars 2

Katten på sjukan.


Nu ligger våran katt Gumman på kattintensiven i Strömsholm. Det känns inte alls bra! När våra husdjur blir sjuka är oron stor. De är våra bebisar och känns i både kropp och knopp.

Vi tror att hon kan ha reagerat på kattungens mat, men också att hon kan ha fått i sig nått mindre bra. Oavsett så måste hon börja äta, dricka och behålla mat innan hon får komma hem. Vi får besked i sen eftermiddag.

För oss tvåbenta är det jobbet som kallar. I morgon är jag ledig och tänkte skapa lite konstverk, åtminstone så är det tanken. Nu är tankarna mest hos våran ena katt. De anda två mår bara fint, tack för det.
Nu ska jag lägga ner min pepparrots torsk och pressad potatis i min väska, och sätta mig i bilen mot Västerås.

Må väl;)

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...